
2025 - 2026 Eğitim Öğretim yılında, merkez ve köy okullarımızda görev yapmak üzere ders karşılığı öğretmen görevlendirmesi yapılacaktır.
Başvuru Tarihleri: 26/08/2025 - 31/08/2025
31/08/2025 tarihinden sonra yapılan başvurular 2. görevlendirmeye esas olarak değerlendirilecektir.
Duyuru kapsamında müdürlüğümüz bünyesinde görev yapmak isteyenlerin 26/08/2025 - 31/08/2025 Tarihleri arasında aşağıdaki başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir.
Başvurunun değerlendirmeye alınması için başvuru formu yeterli olmayıp ayrıca e-devlet üzerinden de başvuru yapılması gerekmektedir.
E-Devlet üzerinden başvuru yaparken 2. dönem çalışacaklar "ikinci dönem çalışmak istediğine dair beyanı" uygun şekilde işaretlemeleri gerekmektedir.
E-devlet başvuru linki için TIKLAYINIZ
GOOGLE FORMS Başvuru Formu için TIKLAYINIZ
BAŞVURU İÇİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE FİZİKSEL ORTAMDA EVRAK TESLİMİ YAPILMAYACAKTIR. YUKARIDAKİ FORMLARIN DOLDURULMASI YETERLİDİR.
Aşağıdaki evraklar, Ders Karşılığı Görevlendirme yapıldıktan sonra mavi dosya içinde ilçe milli eğitim müdürlüğü atama birimine elden teslim edilecektir.
1. Kimlik Fotokopisi
2.Mezuniyet Belgesi (E-Devlet üzerinden alınan mezuniyet belgesi)
3.Başvuruda beyan edilen Seritifika ve Sınav sonuçlarına ilişkin belgeler
4. Güncel Tarihli Adli Sicil Kayıt Belgesi
5. Yapı Kredi Bankası Mardin Şubesi hesap cüzdanı/İBAN makbuzu
6. Beyan Formu TIKLAYINIZ